Nick: “De basis voor het ontwerpvak ligt bij mij in de ICT. En daar heb ik dagelijks profijt van. Grafisch ontwerpen is nauw verwant met technologische processen. Het vak is vrijwel volledig digitaal geworden. Een ontwikkeling die ik begrijp en kan toepassen”.
Nick heeft voor verschillende online bureaus gewerkt en is ook in zijn eigen tijd als ZZP’er actief. Dat levert een brede vakkennis op die bij BO op de gewenste ‘Bijzonder Originele’ wijze kan worden ingezet. Nick is happy met de ruimte die BO hem biedt.
Nick: “Grafische vormgeving is een belangrijk onderdeel van BO’s productportfolio. Op dit onderdeel kan het bureau zich in de marketing/communicatiebranche sterk onderscheiden. Anderen leggen de nadruk vaak op technische factoren. De kunst is de mix van beiden. Daarin lever ik meetbare meerwaarde voor de opdrachtgevers.”
Nick heeft het druk met BO en zijn eigen bedrijf. Zeker omdat de agenda daarmee niet stopt. Voetballen heeft zijn sportieve interesse en een Bluesrockband eist in de weekenden ook de nodige tijd. Bovendien rammelt er gezinsuitbreiding aan de deur.