dream catcherBO HEEFT EEN DROOM
ONTDEK DE BELOFTES VAN BO

“Hallo, wij zijn BO. Wij geloven dat originaliteit en creativiteit de sleutelbegrippen voor onderscheidende communicatie zijn. Wij geven iedereen de ruimte om zichzelf te zijn, anders te denken en vooral anders te durven doen. Zo weten wij de doelen voor onze opdrachtgevers onderscheidend, efficiënt en succesvol te bereiken. Wij geloven in relaties die ons de ruimte geven om creativiteit in de praktijk te brengen.

WIJ DELEN ONZE WAARDEN MET JOU

BO bruist van creativiteit
‘Be Original’ is ons motto. Alles draait om onderscheidend vermogen. Bij BO dagen we je uit om op te vallen!
BO is authentiek
BO houdt van echte mensen. Eerlijk, open en gepassioneerd. Geen maskers, geen spelletjes. Bij BO zijn we gewoon onszelf.
BO staat voor kwaliteit
Wij doen wat we beloven en we zijn trots op alles wat we creëren. Wij pakken de regie en gaan recht op het doel af.
CREATIEF COMMUNICATIEPARTNER

''Consistentie creëert kracht voor jouw merk''

Huisstijlhandboek

Een sterk huisstijlhandboek bewaakt de identiteit van jouw merk. Het maakt je merk herkenbaar, professioneel en krachtig.

Communicatieadvies | BO. Be Original

Houd je merk consistent en herkenbaar

Bij BO maken we huisstijlhandboeken die jouw merk versterken. Door alle visuele en tekstuele elementen vast te leggen, zorgen we ervoor dat jouw merk consistent is, of het nu gaat om een social media post, een website, of een presentatie. Ons huisstijlhandboek legt de merkidentiteit van jouw bedrijf vast, van logo tot kleurgebruik, tone of voice en meer.

Een huisstijlhandboek – ook wel corporate identity gids genoemd – biedt duidelijke richtlijnen voor het gebruik van je merk. Of je nu een nieuw teamlid hebt of een externe partner, met een goed brandbook is iedereen die jouw merk vertegenwoordigt direct op de hoogte van de juiste aanpak.

Zo helpen wij je op weg naar impact

  • Consistentie in communicatie: Een huisstijlhandboek zorgt ervoor dat jouw merk overal op dezelfde manier wordt gepresenteerd, voor een sterke en professionele uitstraling.
  • Herkenbare identiteit: Door vaste visuele elementen op te nemen, zoals logo en kleuren, maak je jouw merk direct herkenbaar in elke uiting.
  • Duidelijke richtlijnen: Met vaste regels voor logo, kleuren en typografie weet iedereen binnen en buiten jouw bedrijf precies hoe ze het merk moeten toepassen.
  • Overdraagbare merkervaring: Of je nu groeit of externe partijen inzet, met een huisstijlhandboek houd je jouw merkbeleving helder en krachtig.

Zorg dat jouw merk eruit springt! Doe de check en ontdek hoe wij jou kunnen helpen.