“Hallo, wij zijn BO. Wij geloven dat originaliteit en creativiteit de sleutelbegrippen voor onderscheidende communicatie zijn. Wij geven iedereen de ruimte om zichzelf te zijn, anders te denken en vooral anders te durven doen. Zo weten wij de doelen voor onze opdrachtgevers onderscheidend, efficiënt en succesvol te bereiken. Wij geloven in relaties die ons de ruimte geven om creativiteit in de praktijk te brengen.
It Skûtsje fan Drachten zocht een nieuwe koers: een frisse wind door hun communicatie én een visuele rebranding die de rijke historie van het skûtsje in ere houdt. BO ging de uitdaging aan en vertaalde hun unieke verhaal naar een vernieuwde huisstijl en een splinternieuwe website.
Het begon met een diepe duik in de geschiedenis van It Skûtsje; wat maakt dit schip zo bijzonder, en hoe kunnen we dat laten terugkomen in hun visuele communicatie? Door de nauwe samenwerking met de schipper en het bestuur, wisten we de essentie van het skûtsje perfect te vangen. Ook waren we aanwezig tijdens de wedstrijden van #SKS23 en #SKS24 om elke mijlpaal vast te leggen en de trots en passie van de bemanning visueel te vertalen.
Het artikel is toegevoegd aan de winkelwagen
Het artikel is toegevoegd aan de offerte
Het artikel is toegevoegd aan het verlanglijstje
SORRY, WE HEBBEN SLECHTS [%STOCK%] OP VOORRAAD, NEEM CONTACT MET ONS OP VOOR DE LEVERTIJD.