dream catcherBO HEEFT EEN DROOM
ONTDEK DE BELOFTES VAN BO

“Hallo, wij zijn BO. We hebben een droom: een wereld waarin iedereen de vrijheid heeft om zichzelf te zijn en zijn, haar of hen originaliteit te laten schitteren. In die wereld behandelen we elkaar met respect en waardering, en is verbinding het allerbelangrijkste."

Dus, ‘Be Original’ in alles wat je doet! Wees maar lekker jezelf.

WIJ DELEN ONZE WAARDEN MET JOU

BO bruist van creativiteit
‘Be Original’ is ons motto. Alles draait om onderscheidend vermogen. Bij BO dagen we je uit om op te vallen!
BO is authentiek
BO houdt van echte mensen. Eerlijk, open en gepassioneerd. Geen maskers, geen spelletjes. Bij BO zijn we gewoon onszelf.
BO staat voor kwaliteit
Wij doen wat we beloven en we zijn trots op alles wat we creëren. Wij pakken de regie en gaan recht op het doel af.
CREATIEF COMMUNICATIEBUREAU

Versterk je boodschap

De kracht van crossmediaal

Ooit van gehoord? Het inzetten van verschillende communicatiemiddelen om je boodschap over te brengen. Eigenlijk een kruisbestuiving van verschillende communicatiemiddelen dus. Van tv tot theater, maar ook VR en AR bijvoorbeeld. Het is de mix tussen online en offline communicatie die elkaar versterken.

Waarom crossmediaal communiceren?

 

Het zorgt voor een hoger bereik, mensen worden nieuwsgierig.
Ieder persoon heeft zijn eigen voorkeur voor communicatiekanalen, de één leest liever van papier en de ander digitaal. Als je beide inzet, heb je een hoger bereik! Door verschillende media-uitingen in te zetten en je verhaal op te bouwen kun je ook andere kanalen linken/vermelden en prikkel je de mensen om ook gebruik te maken van andere kanalen om de volledige content te kunnen lezen. 
Door de herhaling blijft de boodschap beter hangen.
Monkey see, monkey do. Zoals de meeste mensen waarschijnlijk wel weten leren kinderen door herhaling, herhaling, herhaling…. en zullen dan uiteindelijk bepaalde gedragingen zich eigen maken. Zo werkt het ook met crossmedia. Crossmedia is herhaling van je boodschap op diverse media wat tot een hoger bereik van je doelgroep zal leiden en uiteindelijk aanzet tot actie. Het verhoogt de interactie met je doelgroep. 
Je kunt de verschillende media optimaal benutten.
Elk communicatiemiddel heeft zijn eigen voor- en nadelen. Door via verschillende middelen je boodschap over te brengen worden de voordelen van elk medium optimaal benut. Daarnaast kun je de boodschap per kanaal op een andere wijze belichten. 

Kracht van Crossmedia

Wil jij ook de kracht van crossmedia ervaren? Neem contact met ons op en we bekijken samen de creatieve mogelijkheden!

 
Button